2015. április 27., hétfő

Még mindig életünk színtere a - Konyha

Balogh Diána: Testreszabott konyha



Ez egy nagyon vicces találkozás volt. Véletlenül botlottam bele a könyvesboltban, majd dúlva-fúlva meséltem a páromnak, hogy szerintem túlzás kézikönyvként értékelni egy képes segédletet.  Már rég elfelejtettem az esetet, amikor valahogy szóba került, és a párom kibökte, hogy hát ő ezt megvette nekem ajándékba, csak nem merte odaadni, amikor olyan negatívan nyilatkoztam róla. A helyzetet megmentette, hogy imádok könyvet (is) kapni, és mondtam, hogy ha már így esett, adja csak ide. 


Minden ellenérzésemmel felszerelkezve belelapoztam. Egy időben sokat nézegettem konyhákat, olvastam róluk, a népi konyhák témájába egy kicsit bele is ástam magam, ezért érdeklődésben nem szenvedtem hiányt. Amikor sikerült sokkal alaposabban áttanulmányoznom a könyvet, rá kellett jönnöm, hogy az első benyomásom meglehetősen félrevezetett. Az életterek megtervezése valóban nem csak annyiból áll, hogy tudjuk, minek mekkorának kell lennie, és már biztosítottuk is a működőképességét. Bár első ránézésre szájbarágósnak tűnhetnek azok az ábrák, amelyekkel már másodéves korunkban találkoztunk, ha valóban részletesen meg kell terveznünk egy konyhát és a bútorait, ez a könyv hatékony segítség lehet a döntési pontokon az építész és a megrendelő számára egyaránt. Nekem a scrapbook-design kevésbé nyerte meg a tetszésemet, jól oldja ezt az áttekinthető felépítés és az ízléses, informatív illusztrációk.


Idegen nyelvű könyv a témában:

ArchiFirka cikkek konyha témában:

Cikkek, érdekességek máshonnan:


Egyik kedvenc konyhabútorom:




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése